nudi dober občutek in odlično kontrolo ob dotiku žoge.
Priporočamo ga za moderno zelo napadalno igro pri višji hitrosti ali za tradicionalno počasno in zelo kontrolirano igro na pol distanci oziroma ob mizi.
Zgradba: 5 plasti lesa
Vrsta: OFF
Strategija: mešano obramba , napad
Tehnika: vse stranska igra s topspin udarci
Distanca: blizu mize ali pol distanca
Hardness feel: Medium
Sharpness feel: Medium
Hitrost: 93
Kontrola: 95
Teža: 88 g
Medtem ko so ohranili moč gume VEGA PRO so izboljšali ostale igralne lastnosti, ter tako izdelali izredno kvalitetno gumo.
Osnovna formula za gumo VEGA X temelji na gumi VEGA PRO. Toda zgornja plast je bila nadgrajen na najnovejšo strukturo, katero že poznamo iz serije Omega, zato prinaša bolj agresivne lastnosti in ob tem ohranjanja odlično ravnovesje.
Igralci, ki uporabljajo VEGA PRO, se tako lahko hitro prilagodijo na gumo VEGA X - in takoj doživijo izboljšanje igralnih lastnosti.
VEGA X, je mojstrovina 10-letne zgodovine VEGA.
Barva: rdeča in črna
Debelina: 1,8; 2,0 mm ali MAX
Vrsta: OFF
Hitrost: 115
Kontrola: 90
Spin: 129
Trdota: medium 47,5°
Koncept gobe: Carbo Sponge
Tehnologija gume: Elasto Futura, Cycloid, Tensor, Life time+
Različine kombinacije NOVUS HINOKI CARBON so močno razširjene z dodajanjem novih modelov. NOVUS HINOKI CARBON je kombinacija legendarnega lesa KISO HINOKI in naprednih tehnologij.
ENERGY CARBON je na novo razvit karbon izboljšane energetske učinkovitosti in tako zagotavlja boljši občutek in večjo moč kot ostala konvencionalna karbonska vlakna.
QUAD je še ena nova tehnologija prefinjenega prilagajanja zmogljivosti lesenega dela za namizni tenis. Vsi leseni deli družine NOVUS HINOKI CARBON so hitri in primerni za hitro in močno igro. KISO HINOKI pa jim zagotavlja zelo dober občutek in visoko stopnjo stabilnosti.
V primerjavi z NOVUS TOUR CARBON je NOVUS HINOKI CARBON bolj "odziven". To pomeni, da NOVUS HINOKI CARBON daje večjo hitrost žogici in poveča moč ob udarcu. Pomeni tudi, da lahko igralec zlahka izbere svojo tehniko med topspin in močnim smash udarcem. Občutek NOVUS HINOKI CARBON je blag in trd (trden). Čeprav ti leseni deli dajejo trši občutek, razen pri modelu ZETRO QUAD, ki daje bolj udoben občutek.
To je razlog za njihovo pogosto uporabo.
Generacija ELASTO FUTURA oblog s CYCLOID tehnologijo je dosegla izreden napredek na tehničnem področju.
DYNAMIC FRICTION so razvili tako, da se je bolje povezal s sistemom CARBO SPONGE in dal izjemno moč za ofenzivno igro. Povsem novo razmerje med rotacijo in razdaljo, je doseglo povsem novo ravnovesje med hitrostjo in kontrolo.
To je revolucija! Barva CARBO SPONGE je razburljiva črna barva, ki pa ni le barva, temveč simbol napredne tehnologije.
CARBO SPONGE kaže neprimerljivo energetsko učinkovitost zaradi vstavljanja ogljikovega kompozita v novo strukturo gumijaste gobe. Izguba energije med procesom deformacije in posledično obnavljanje gobe je manjša kot pri kateri koli drugi gobici. To pomeni, da se med udarcem na žogico prenese več energije. Rezultat je večja moč žoge.
Rahlo zmanjšanje teže je še ena prednost uporabe novega materiala. Obstajata dve različici CARBO SPONGE. Poltrdna različica je za VEGA PRO in VEGA ASIA. In delno mehka različica je za VEGA EUROPE.
je inovativna metodologija, ki razvije gumo za določene performance. OMEGA VII je z novo metodologijo dvignila zanesljivost zmagovanja.
Lok poti žogice je kritično večji. Zmanjšali so se ne samo bloki pri mreži, ampak tudi žoge pristajajo globje proti robu mizice, ne da bi šle ven.
Hitrost se poveča z novo izračunanim razmerjem med rotacijo in razdaljo ter daje močne prednost hitrosti. Nova dinamična energija omogoča, da žogice pri topspinu dobijo večjo moč in ustvarijo nove priložnosti za zmago.
je nova tehnologija, ki omogoča boljši oprijem plastičnih žogic. Namreč nove žogice imajo odličen odboj, vendar precej bolj spolzko površino, zato jih je dosti težje kontrolirati.
Zato so razvili tehnologijo Dynamic Friction, ki je uporabljena pri zimskih pnevmatikah in omogoča optimalen oprijem.