036 206 203 (trgovina) | 041 383 599 (Aleš) | 031 519 808 (Andreja)    info@loparji.si   > 50 €

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE www.loparji.si

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.loparji.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.loparji.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga samostojno podjetje R&S Line, Aleš Naraglav s.p., Cesta OF 30, 1420 Trbovlje, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino si obiskovalec nastavi uporabniško ime in določi geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.loparji.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja.

 

Splošni pogoji so vam na voljo tudi v elektronski obliki. Za odpiranje potrebuje Acrobat Reader. Splošne pogoje dobite TUKAJ

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,.
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v Evrih in vključujejo 22 % DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

 

POSTOPEK NAKUPA, PLAČILO IN PREVZEM BLAGA

  1. Iskanje artikla:
    • artikel lahko poiščete preko ikone za iskanje (lupa, ki se najaha v zgornji vrstici)
    • druga možnost je, da artikel pošičete preko menija. V primeru, da iščete lopar, kliknete v meniju na Loparje in v naslednjem koraku izberete, katero vrsto loparjev iščete. Na desni strani imate še dodatne filtre, s katerimi lahko omejite izbor
  2. Izbor artikla:
    • S klikom na sliko ali naziv izdelka, se vam pokažejo vse informacije o samem izdelku. 
    • V primeru, da se vam ponudijo dodatne možnosti, jih preverite in po potrebi izberete. Namreč pri oblačilih in obutvi, se vama pokažejo možnosti velikosti, da lahko izberete ustrezno. Pri loparjih se vam lahko pokažejo velikosti ročajev oziroma kot dodatna možnost tudi napenjanje loparja, kjer je to potrebno. 
  3. Ko ste izbrali vse potrebno pri posameznem artiklu, ga s klikom na "DODAJ V KOŠARICO" dodate v košarico, kar se vam prikaže na desni strani zaslona
  4. V kolikor imate vse potrebno v košarici in želite zaključiti z nakupom, kliknete gumb "NA BLAGAJNO". Če kliknete "SKRIJ KOŠARICO", pa lahko izberete še dodatne potrebne artikle v nakup.
  5. V tem koraku imate tudi podatek o tem koliko vam še manjka do brezplačne dostave oziroma lahko vidite, da vam vrednost nakupa že omogoča brezplačno dostavo
  6. Ko ste v košaricic potrdili, da želite z nakup na blagajno, vam stran najprej omogoči, da pregledate artikle, ki so v košarici. 
  7. V kolikor pri copatih ali oblačilih piše "Izberite velikost", pomeni, da niste izbrali tega podatka. Zato se vrnite nazaj na košarico in popravite podatek. V kolikor boste kakšen podatek v fazi naročanja pozabili izpolniti (velikost copat, velikost obutve, velikost ročaja,....itd), vam bomo po prejemu naročila obvestili in vas prosili, da nam sporočite ustrezen podatek.
  8. Ko ste košarico pregledali in se z vsebino strinjate, kliknete na gumb "NADALJUJ"
  9. V tem koraku je potrebno izbrati način dostave:
    • Prevzem v trgovini (če boste opremo prevzeli v naši fizični trgovini v Trbovljah)
    • Pošta Slovenije (pošiljko vam bo dostavila Pošta Slovenije)
    • GLS Dostava (pošiljko vam bo dostavili dostavna služba GLS)
  10. Poleg dostave je potrebno izbrati še način plačila. Način plačila je odvisen tudi od same dostave. Trenutno vam je na voljo:
    • Plačilo po predračunu (Na email boste dobili pregled naročila in po prejetem dokumentu poravnajte znesek. Vsi podatki so na potrditvi naročila, poleg tega imate tukaj tudi QR kodo za plačilo)
    • Paypal plačilo (vas preusmeri na spletno stran podjetja Paypal, kjer izvedete plačilo)
    • Plačilo po povzetju (na voljo pri dostavi preko Pošte ali GLS. Stroške poravnate dostavni službi ob dostavi)
    • Kreditne kartice (vas preusmeri na spletno stran Bankarta, kjer izvedete plačilo)
    • Diners kartica (vas preusmeri na spletno stran Diners-a, kjer izvedete plačilo
    • Leanpay - vam omogoča plačilo na obroke (po potrditvi vas preusmeri na spletno stran podjetja Leanpay, kjer vam prikaže različne možnosti na obroke, vi pa izberete ustreznega zase)
    • Moneta oziroma Valu Moneta vam omogoča plačilo z mobitelom
    • Plačilo v trgovini (je mogoče samo če opremo osebno prevzamete pri nas v trgovini v Trbovljah)
  11. V tem koraku imate možnost za Vnos kode za popust ali bona. Kodo za popust lahko pridobite na kakšnem turnirju, na socialnih omrežjih, v naših mailingih v kolikor imamo kakšno posebno akcijo. Koda bona pa je koda, ki ja napisana na darilnem bonu in ste ga lahko prejeli od svojih prijateljev, znancev,....
  12. Na tej strani, pa morate pred zaključkom izpolniti še podatke za račun in dostavo. Vnos podatkov se razlikuje pri vnosu za fizične oziroma pravne osebe
  13. Ko ste ustrezno izpolnili vse podatke kliknete na gumb "NADALJUJ"
  14. Tako ste prispeli na zadnji korak naročanja. Tukaj še enkrat preglejte, da so vsi podatki ustrezni. S kljukico še potrdite, da se strinjate s "Splošnimi pogoji poslovanja podjetja" in naročilo potrdite s klikom na gumb. Glede na različne tipe plačila, se na gumbu prikaže tudi različen naziv. In glede na izbor plačila:
    • v primeru plačila po povzetju ali plačila po predračunu se pojavi napis "Potrjujem naročilo"
    • pri PayPal plačilu vam napiše "Na plačilo Paypal"
    • pri plačilu s kartico ali Leanpay-om vam napiše "Na plačilo s kartico"
    • pri plačilu z Moneto pa vam napiše "Plačaj z Moneto"
  15. O sprejetem naročilu, dobite avtomatsko potrditev preko elektronske pošte, seveda je pogoj, da ste vnesli pravilen e-mail naslov.
  16. Vsi registrirani uporabniki, lahko svoje naročilo spremljate tudi direktno na naši spletni strani
  17. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi (najkasneje naslednji delovni dan) oziroma z razlogom zavrne (končni kupec ima napram trgovcu na drobno prednost pri potrjevanju naročil). Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga, bo ponudnik kupcu ponudil alternativo. Kupec se lahko odloči ali želi počakati naročeni izdelek, izbrati alternativo, oziroma če ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil uporabniku morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. 
  18. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obveti kupca preko elektronske pošte.
  19. POMEMBNO: V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti preko elektronske pošte: info@loparji.si ali na telefonsko številko 041 383 599 oziroma 031 519 808. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

 

KJE SE HRANIJO NAROČILA?

Vsa naročila se hranijo na naši spletni strani. Dostop do svojega naročila ima vsak registrirani uporabnik. Kako pridete do tega podatka? ali pa nam pošljete mail in vam bomo kopijo naročila poslali po elektronski pošti.

 

SPLETNA TRGOVINA

Spletna trgovina je odprta vsak dan v letu,  24 ur na dan. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine. Prav tako si pridržujemo pravico, da zaradi očitne napake v spletni trgovini (npr. očitno napačna cena), naročilo zavrnemo.

 

PLAČILO

1. Način plačila
Za naročila izvedena v Sloveniji veljajo naslednje možnosti plačila in dostave paketov:

 

NAČIN PLAČILA / NAČIN DOSTAVE

Prevzem v trgovini

(Ulica 1. junija 19, Trbovlje)

GLS

Pošta Slovenije

plačilo po predračunu/ponudbi

x

x

x

PayPal

x

x

x

plačilo v trgovini

x

   

Kreditne kartice ( MasterCard, Visa, Maestro)

 

x

x

LeanPay

x

x

x

Moneta

x

x

x

plačilo po povzetju (plačilo kururju ob dostavi paketa)

 

x

x


1.1. Gotovinsko plačilo ob dostavi GLS-ja

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi GLS. Plačati morate celoten znesek nakupa, ob tem pa morate plačati tudi provizijo. Provizijo plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50 EUR in je poštnina brezplačna. Proviziji se lahko izognete pri vseh drugih oblikah plačila, ki niso »plačilo po povzetju«. Znesek provizije z DDV-jem, si lahko ogledate v spodnji tabeli. 

 

Provizija GLS

1 EUR

 

1.2 Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenija

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Pri gotovinskem plačilu po povzetju, preko Pošte Slovenija, poleg poštnine, plačate tudi odkupnino v vrednosti 1 EUR.

 

POZOR! Paketi s plačilom po povzetju, se pošiljajo s plačilnim nalogom UPN QR, zato se vam ob prevzemu paketa poleg zneska odkupnine obračuna provizija oz. nadomestilo za plačilo plačilnega naloga UPN QR po ceniku Stroške provizije najdete na spletni strani Pošte Slovenije TUKAJ

 

Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50 EUR in je poštnina brezplačna. Proviziji in odkupnini, ki jo plačate pošti Slovenije se lahko izognete pri vseh drugih oblikah plačila, ki niso »plačilo po povzetju«.


1.3. Plačilo po predračunu

Na podlagi izbire plačila izdelkov po predračunu, vam bo na e-naslov, ki ste ga vpisali pri naročilu, avtomatsko poslan predračun. Predračun poravnate bodisi preko spletne banke ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Ob prejemu obvestila o plačilu predračuna (bodisi s strani kupca, bodisi s strani banke), vam izdelek pošljemo na vaš naslov. Pomembno: S plačilom po predračunu se izognete plačilu provizije in odkupnine iz prvih dveh postavk.

1.4. Plačilo preko Paypal sistema

Čisto na koncu, ko račun že potrdite in ste pri plačilu izbrali Paypal, lahko opremo plačate na vse načine, ki vam jih ponuja Paypal. Za več informacij si oglejte stran: Paypal


Pomembno: S plačilom preko Paypal-a se izognete plačilu provizije GLS-ju ali pošti, ter lahko plačate s kreditno kartico,....

 

1.5. Plačilo s karticami MasterCard, Visa, Maestro, Diners,....

Pomembno: S plačilom preko kartic se izognete plačilu provizije in odkupnine

 

1.6. Plačilo z LeanPay


Leanpay je inovativen način obročnega nakupovanja, ki ne zahteva obiska banke in ne potrebuje odvečne papirologije. Na voljo državljanov RS. Več informacij s plačilom LeanPay lahko najdete na TUKAJ


Pomembno: S plačilom preko Leanpay-a se izognete plačilu provizije in odkupnine

 

1.7. Plačilo z Moneto / Valu 

 

VALÚ je na voljo vsem, ki želite plačevati z mobitelom, ne glede na operaterja, pri katerem imate mobilne storitve. Naložite si aplikacijo VALÚ, ustvarite svoj račun VALÚ in že lahko uporabljate številne možnosti plačevanja. Več informacij najdete TUKAJ


Pomembno: S plačilom preko Valu-ja se izognete plačilu provizije in odkupnine

 

Promocijske kode

 

Ponudnik lahko kupcem občasno ponudi promocijsko kodo, ki velja na posamezne izdelke, skupino izdelkov ali na celoten nakup, odvisno od posamezne promocijske kode in pogojev, ki veljajo za vsako promocijo. Promocijsko kodo lahko kupec pridobi npr. preko e-mail sporočila, na kartončku, ki ga prejme v prejeti pošiljki, preko socialnih omrežij (Facebook ali Instagram), odvisno od same promocije. Promocijsko kodo lahko kupec vpiše v ustrezno polje spletne trgovine, za en nakup je mogoče uporabiti samo eno promocijsko kodo. Promocijska koda se avtomatično odšteje od vrednosti naročila. Vse promocijske kode so časovno omejene in je poleg njih naveden tudi njihov datum veljavnosti. V primeru, da kupec uporabi promocijsko kodo, naročilo pa je potem preklicano po njegovi volji, je odstopil od pogodbe ali promocijska koda ni več veljavna, te promocijske kode ne more več uporabiti. Promocijske kode ni možno menjati za gotovino.

 

Darilni bon

 

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v elektronski ali tiskani obliki (kupec prejme e-mail ali tiskan papir s kodo darilnega bona).  Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za artikle, ki so naprodaj v spletni oziroma fizični trgovini Loparji.si. 

 

Darilni bon je možno kupiti v spletni trgovini Loparji.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 2 leti od izdaje bona razen v primeru, ko prodajalec na bonu to drugače označi.

 

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona.

 

Izdaja računa

 

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti uporabniku. Pri poslovanju preko spleta, bo račun dodan paketu z njegovim naročilom. Na njihovo željo, lahko račun pošljemo tudi preko e-pošte. Ponudnik uporabniku izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

CENE

 

Prodajna cena

Prodajna cena je dejanska maloprodajna cena artiklov v naši spletni trgovini in velja za vse nakupe v spletni trgovini Loparji.si na dan oddaje naročila. 

 

Redna cena

Redna cena je enaka priporočeni prodajni ceni, ki jo določi dobavitelj, proizvajalec ali uvoznik in je objavljena v njihovih cenikih oziroma katalogih. Redna cena se lahko spremeni, ko s strani dobavitelja prejmemo nove cenike. 

 

Redna cena, je cena po kateri začnemo prodajati naše izdelke v spletni trgovini Loparji.si.

 

Razlika je razlika med Redna ceno in prodajno ceno.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

DOSTAVA, OSEBNI PREVZEM, DOBAVA in GARANCIJA

 

2. Dostava

Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dostavo preko GLS-ja, Pošte Slovenija in pa osebni prevzem.

2.1. Dostava opreme preko GLS-ja

Pri nakupu opreme pod 50 EUR se dostava obračuna v skladu z spodnjo tabelo. 

 

Cena pošiljanja na ozemlju Republike Slovenije

4,4 eur

 

Pri pošiljanju opreme preko GLS-ja vam bomo sporočili tudi številko paketa, da boste lahko spremljali kje se v danem trenutku paket nahaja.

 

Preberite si tudi pogoje plačila v zgornji točki 1.1. Provizijo namreč plačate vedno kadar plačate po povzetju. V primeru plačila preko predračuna nimate stroškov s provizijo.

2.2. Dostava opreme preko Pošte Slovenija.

Pri nakupu opreme pod 50 EUR se dostava obračuna v skladu z spodnjo tabelo. Ob nakupu nad 50 EUR je dostava brezplačna. 

 

Cena pošiljanja na ozemlju Republike Slovenije

4,6 eur

 

Preberite si tudi pogoje plačila v zgornji točki 1.2. Provizijo namreč plačate vedno kadar plačate po povzetju, s tem da vam jo del zaračunamo mi, ki jo moramo plačati pošti ob oddaji paketa, del pa jo poštar zaračuna vam ob predaji paketa. V primeru plačila preko predračuna nimate stroškov s provizijo.

 

2.4. Osebni prevzem

Naročeno opremo je možno osebno prevzeti v trgovini v Trbovljah (Ulica 1.junija 19a). V tem primeru se lahko izognete stroškom pošiljanja in provizije.

2.5. Dobava

 

Opremo na zalogi vam bomo poslali najkasneje naslednji delovni dan. V primeru, da opreme ni na zalogi ali pa so dobavni roki daljši, vas bomo o tem tudi obvestili.

 

Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik uporabnika sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in uporabnik ne želi čakati, lahko uporabnik to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil uporabniku morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri uporabnika ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

2.6. Pošiljanje tujina

 

Naročanje na spletni strani www.loparji.si omogočamo vsem članicam EU-ja in državam bivše Jugoslavije, pod enakimi splošnimi pogoji.

 

POZOR: Pošiljanje v tujino je možno samo po predhodnem plačilu s plačilnimi karticami, Paypalom ali plačilom po predračunu. Plačilo po povzetju ni možno. Trenutno pošiljamo pakete v države napisane v tabeli. Stroški pošiljanja so napisana v tabeli poleg države.

 

DRŽAVA

Znesek pošiljanja z DDV

Avstrija

12 eur

Hrvaška

12 eur

Češka

12 eur

Francija

12 eur

Italija

12 eur

Madžarska

12 eur

Nemčija

12 eur

Poljska

12 eur

Črna gora

12 eur

Srbija

12 eur

 

2.7. Sklepanje pogodbe na daljavo

 

Kupoprodajna pogodba na daljavo je sklenjena v trenutku, ko uporabniku na elektronski naslov, ki ga posreduje ob naročilu, pošljemo potrdilo o naročilu (uporabnik prejme elektronsko sporočilo o statusu, da je njegovo naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika.

 

2.7. Poškodbe pri dostavi blaga

 

Kupec je ob prevzemu blaga dolžan natančno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru kakršnih koli vidnih poškodb na embalaži je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavno službo, prek katere je blago prejel in narediti prijavo pri dotični dostavni službi ter o tem obvestiti tudi prodajalca (info@loparji.si).

 

Za lažje reševanje reklamacij obvezno fotografirajte poškodbo/e.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE IN MENJAVA BLAGA

 

3.Pravica do odstopa od pogodbe 

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se da je sporočilo poslano pravočasno, če je poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu.

 

  • Potrošnik ima pravico do vračila kupnine, ko naše podjetje prevzame blago in opravi pregled prevzetega blaga.
  • Vračilo vplačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe.
  • Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  • Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
  • V primeru plačila po povzetju vrnemo plačilo na potrošnikov transakcijski račun.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo.
  • Na TRR potrošnika se vrne le vplačani znesek, potrošniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode.
  • V primeru, da je bil koriščen naš darilni bon, se ta upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne na potrošnikov račun, vplačani znesek pa se vrne na račun potrošnika.
  • POMEMBNO: V primeru, da se uporabnik odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031519808 ali 041383599 ali preko elektronske pošte info@loparji.si ali andreja@loparji.si. V kolikor je naročilo že odpremljeno, pošiljko uporabnik zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa uporabnik prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjenih kanalov.

Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe le v primeru, ko je naročeno blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (pod te izjeme spadajo po željah strank sestavljeni namiznoteniški loparji ali pa napenjanje loparjev s strunami. V primeru napenjanja, ko stranka odstopi od pogodbe, je ta dolžna poravnati stroške strune in stroške napenjanja).


3.1. Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@loparji.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. V kolikor ponudnik ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.

 

POMEMBNO

 

  • Ko vračate artikel morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ter kopijo računa
  • Naslov za vračilo blaga je: R&S Line, Aleš Naraglav s.p., Cesta OF 30, 1420 Trbovlje
  • Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport (priporočamo našo embalažo oz. drugo varno embalažo), da bo oprema nazaj prišla nepoškodovana.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.
  • Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
  • za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC

 

NAPAKE OB NAROČANJU

V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči ponudniku, da se še pravočasno popravijo.

 

REKLAMACIJE

 

Splošno

  • Vse izdelke pred odpremo uporabnikom pregledamo in odpošljemo nepoškodovane.
  • Izdelki so skrbno zapakirani v škatlo za dostavo, da bi do uporabnika prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
  • Uporabnik ima pravico, da ob morebitni napaki na blagu zahteva, da izdelek z napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali vrnemo plačani znesek ali odpravimo napako na izdelku ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
  • Uporabnik si lahko izbere tudi drug izdelek, v primeru, da bo novi izdelek dražji od obstoječega, uporabnik doplača razliko.
  • Če uporabnik želi menjavo blaga iz razloga v prejšnjem odstavku, nam mora to sporočiti v roku 8 dni po prevzemu blaga.
  • Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni.
  • Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

POMEMBNO:

  • Napako izdelka je potrebno sporočiti takoj, ko se ta pojavi.
  • V primeru, da tega ne storite takoj in nadaljujte z uporabo poškodovanega izdelka, reklamaciji morda ne bo ugodeno.
  • Vsako reklamacijo javimo dobavitelju. V večini primerov bomo zahtevali vrnitev izdelka, da ga lahko pošljemo k dobavitelju v pregled. Tam reklamacije pregledujejo njihovi strokovnjaki.
  • V primeru napačne uporabe izdelkov ali namernih poškodb,  bo reklamacija zavrnjena.
  • Po odobritvi reklamacije bomo bodisi odpravili napako na izdelku, povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako, izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom ali povrnili celotni plačani znesek.
  • Stroške pošiljanja in vračila izdelka krije uporabnik, ki vam jih v primeru, da je reklamacija upravičena, v roku 8 delovnih dni vrnemo.
  • Ali je reklamacija sprejeta ali zavrnjena pa vam bomo sporočili najkasneje v roku 30 dni od prejetja reklamacijskega zahtevka. Običajno lahko odločitev o reklamaciji pričakujete v roku 14 dni.

 

Podjetje R&S Line, Aleš Naraglav s.p. si pridržuje pravico, da poda odgovor na reklamacijo v 8 dneh od prejetja reklamacijskega zapisnika, ki ga dobite TUKAJ.

 

Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@loparji.si ali po klasični pošti na naslov:
R&S Line, Aleš Naraglav s.p.
Cesta OF 30
1420 Trbovlje

 

JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

 

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  •  je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, Loparji.si pa je s tem soglašal;
  •  je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
    (v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je Loparji.si dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če Loparji.si dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
      (v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)

Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

 

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren ponudnik, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil ponudnik, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

 

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.    

 

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (v nadaljevanju: jamčevalni rok).

 

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko ponudnik in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti ponudnika  kot prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno v predhodnih dveh odstavkih tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

 

S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti ponudnika kot prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih tega člena. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.

 

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik  kot prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

 

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega člena, upravičen da:
 

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Obe pravici prenehata v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

 

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti iz tega člena. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.     

 

Potrošnik lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko ponudnika  obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje ponudnik  obvesti potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če ponudnik nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

 

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka tega člena so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

 

Ponudnik lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

 

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

 

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
  • ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik ponudniku na njegove stroške  vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi ponudnik.

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku ponudnika, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik ponudniku omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

 

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

 

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

 

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.
 

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.loparji.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
 

KOMUNIKACIJA

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

 

GARANCIJA

Artikel ima garancijo, če je tako navedeno pri artiklu na spletni strani. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in ob upoštevanju navodil. Garancija je veljavna ob predložitvi računa. Garancija ne velja, če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka ali če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina www.loparji.si se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali pomagal poiskati alternativo željenemu izdelku. Načeloma fotografije predstavljajo izgled(lastnosti) izdelka, vendar se obravnavajo kot simbolične, ker lahko pride do odstopanj (npr. odtenek barve…) V izogib nesporazumom, priporočamo branje opisa lastnosti posameznega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti www.loparji.si ali po klasični pošti na naslov:

R&S Line
Aleš Naraglav s.p.
Cesta OF 30
1420 Trbovlje

Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

 

R&S Line ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom in izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

 Loparji.si kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Nazadnje posodobljeno: 30.7.2023

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih