je izredno prilagodljiv lopar, ki dovoljuje bolj agresivnim igralcem, da igrajo "na polno" ko zaključujejo točke, brez da bi jih moralo skrbeti, da bodo njihovi udarci predolgi. Zaradi izredno vodljivega občutka, je odlična izbira tudi za igralce, ki radi pridejo k mreži, kot tudi za igro dvojic, kjer se veliko igra servis-volej.
Okvir loparja so posodobili z novo RSL sekcijo, kjer so kombinirali klasično kvadratno obliko in ovalno obliko, ter tako izdelali povsem novo in unikatno 5 stransko obliko R. Nova sekcija okvirja poskrbi, da je lopar bolj stabilen ob udarcu , hkrati pa so ojačali in preoblikovali tudi del kjer se povezujeta vrat in glava loparja, ter še izboljšali občutek. Modeli 295 in 280 uporabljajo RSL oziroma RS Large sekcijo, ki je za 7% večja od klasične RS sekcije in tako nudi več moči in večji spin.
Da pa vas ne bi skrbelo ali ste žogo zadeli povsem na sredino, poskrbi Isoflex tehnologija, ki poveča idealno mesto zadetja, ki poskrbi, da boste žogico vedno zadeli optimalno.
Model TFight 280 ISO želi pridobiti prednost pred konkurenco z daljšo obstojnostjo. Prva tehnologija je Armor Cap Bumpers, ki ščiti glavo loparja pred udarci in druga tehnologija je EZ Lock Eyelet, ki omogoča lažjo izdelavo vozla pri napenjanju in hkrati podaljšuje življensko dobo plastike (Bumberjev).
Pri strunah uporabljajo loparji posebno Tecnifibre Horse back strip tehnologijo, kjer ima kanal za strune izdelane grebene za povečanje moči, udobja in podaljšanja življenjske dobe strune.
Lastnosti:
Tehnologija: RSL section, Isoflex, Armor Cap, EZ Lock, Yoke connection
Velikost glave: 645 cm2 (100 sq. in.)
Teža: 280g
Težišče: 325 mm
Dolžina: 685 mm
Grip: X-TRA Feel Blazon
Profil: 23.5 mm
Razporeditev strun: 16/19
Priporočamo napenjanje s struno: X-One Biphase, Razor code ali Black code
določen del sekcije je posebej oblikovan, da se doseže potrebna fleksibilnost strun. Na takšen način se lahko ohrani potrebna moč, natančnost in poveča se idelano mesto zadetja
Del okkvirja je bil povsem na novo dizajniran, saj so združili kvadratno in ovalno obliko okvirja in tako dobili R sekcijo. Tako se zmanjša upogibanje okvirja, poveča stabilnost in kontrola in seveda tudi moč.
Linija ki povezuje vrat in glavo je spremenjena, za boljšo aerodinamičnost, več občutka in izboljšano stabilnost.